Gelir ve Vergi Dairesi, 1 Ocak 2026’dan itibaren yeni nesil yazar kasa kullanımının zorunlu olacağını duyurdu

Maliye Bakanlığı’na bağlı Gelir ve Vergi Dairesi, yazılı açıklamasında yürürlükteki mevzuat gereği eski nesil yazar kasaların kullanım süresinin 1 Ocak 2026’da sona ereceğini kaydetti. Gelir ve Vergi Dairesi’nden yapılan duyuru..

Gelir ve Vergi Dairesi, 1 Ocak 2026’dan itibaren yeni nesil yazar kasa kullanımının zorunlu olacağını duyurdu
Yayınlanma: Güncelleme: 275 views

Maliye Bakanlığı’na bağlı Gelir ve Vergi Dairesi, yazılı açıklamasında yürürlükteki mevzuat gereği eski nesil yazar kasaların kullanım süresinin 1 Ocak 2026’da sona ereceğini kaydetti.

Gelir ve Vergi Dairesi’nden yapılan duyuru şöyle:

GKK istihdam duyurusu yaptı

İçeriği Görüntüle

“12 Ocak 2023 tarihli ve 10 sayılı Resmî Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Katma Değer Vergisi Yasası Tebliğ No:14’e göre eski nesil yazar kasaların kullanım süresi 1 Ocak 2026 tarihinde sona erecektir.

KDV Tebliğ No:14 uyarınca, yazar kasa kullanmak zorunda olan tüm vergi yükümlülerinin, eski nesil yazar kasaları kullanma süresi sona ereceğinden, 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren yeni nesil yazar kasa kullanma zorunluluğu vardır.”

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.